Kas tasuta transport alates 50 eurost kehtib kõikidele toodetele?
Tasuta transport alates 50 eurost kehtib kõikidele kaupadele, v.a. akvaariumid ja mööbel.
Kuidas saan teada akvaariumi või mõne muu suurema kauba saatmise hinna oma aadressile?
Süsteem arvutab akvaariumi transpordi hinna peale seda, kui olete lisanud soovitud kauba ostukorvi, alustate ostu vormistamisega ning sisestate tarneaadressi.
Kas ka kalu ja taimi saab posti teel tellida?
Kõiki taimi saadame Smartpostiga sõltumata aastaajast. Omnivaga saadame taimi, kui välistemperatuur on ööpäevaringselt vähemalt +15 kraadi. Kalu me kahjuks veel posti teel ei saada, neid saab tellida e-poest vaid ise järeletulemisega.
Kas tellida saab ka muid kalu ja taimi, mida e-poes pole?
Jah, kindlasti saab. E-poes on üleval vaid väike osa kalavalikust, keda meie kaudu tellida saab. Küsige julgelt rohkem infot meie FB lehelt Akvaarium Kalake või info@kalake.ee.
Kas järelmaksulepinguid saab sõlmida ainult poes kohapeal?
Kui Teil on olemas digitaalse allkirjastamise võimalus, ei pea järelmaksulepingute sõlmimiseks meie juurde poodi tulema. Saame vormistada selle ka e-posti teel.
Kui kaup on saanud saatmise ajal kannatada ning jõuab kohale vigastatult, kas pean tagasisaatmise eest ise tasuma?
Kindlasti mitte. Kui kaup saabub Teieni vigastatult ja kasutasite tellimiseks pakiautomaati, saate sama koodiga, millega kaup saabus, selle tasuta meile tagastada. Kauba tagasisaatmise eest peate tasuma vaid juhul, kui muudate tellimuse osas meelt ja kaupa mingil põhjusel lihtsalt ei soovi. Kui tellisite kauba kulleriga, palume kauba vastuvõtmisel kindlasti kontrollida, et pakendil ei oleks väliseid vigastusi. Varjatud vigastuste puhul tehke palun võimalusel pildid ning saatke pretensioon vigastatud kauba kohta meile info@kalake.ee.