Ostutingimused
Kauba tarnimine
1.Kaubad postitatakse peale tellimuse kinnituse/arve tasumist.
2. Müügileping loetakse sõlmituks tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva makse laekumisest alates Kalake Kaubandus OÜ arveldusarvele või paypal-i kontole
3. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Kalake tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks logistikaettevõttele.
4. Tellimused toimetatakse kohale 3 (kolme) päeva jooksul või vastavalt tootekaardile märgitud tarneajale.
4.1. Saartele võib kohaletoimetamine aega võtta kuni 2 päeva kauem.
4.2. Juhul, kui mingil põhjusel saadetis viibib, lepib Kalakese klienditugi Ostjaga kokku sobiva tarneaja.
5. Viivitusteta kohaletoimetamiseks peab Ostja hoolega üle kontrollima kohaletoimetamiseks sisestatud andmed.
6. Alates 50 € tellimusest on toodete kohaletoimetamine Eesti piires tasuta Smartposti või Omniva pakiautomaadi teel.
6.1. Kui Ostja soovib tellimust kätte saada erinevatel aegadel, tuleb ühe paki tarnimise eest tasuda eraldi vastavalt pakiautomaadiga saatmise hinnakirjale.
7. Suuremahulised saadetised kaaluga rohkem kui 31,5 kg või mahuga üle 0,126 m3 toimetatakse sihtkohta ning Ostja peab tagama saadetise mahalaadimise võimalikkuse.
8. Kulleriga saadetava kauba, s.h. akvaariumide tarnimine toimub “uksest ukseni”, mis tähendab seda, et Ostja korraldab ise kauba vastuvõtmise ja siseruumidesse toimetamise
8.1. Kullerilt saadetist vastu võttes peab Ostja tuvastama pakendi rikkumise koheselt. Vigastatud pakendiga saadetis avatakse Ostja nõudmisel ning juhul, kui ilmneb, et saadetis on rikutud, on Ostjal õigus saadetist mitte vastu võtta. Hilisemaid pretensioone kullerfirma ei arvesta ning Ostjal puudub õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
8.2. Varjatud vigastuse puhul tuleb esimesel võimalusel informeerida Müüjat ja võimalusel saata vigastatud kaubast foto(d).
8.3. Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Ostjale, kui on järgitud punktides 8.1. ja 8.2. kirjeldatud vastuvõtmise protseduure.
9. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui tooted on logistikaettevõttele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Kalake ei saanud mõjutada või ette näha.
14-päevane tagastamisõigus
1. Kalakese veebipoest ostetud Toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus. Juhul, kui e-poest tellitud Toode Ostjale ei sobi, võib ta selle põhjendusi esitamata tagastada.
1.1. Taganemistähtaeg lõppeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Ostja või Ostja nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud Tooted füüsiliselt enda valdusesse.
1.2. Taganemisõigus puudub elusa kauba puhul (elustaimed, kalad, teod, krevetid jm).
1.2.1. Lisaks ei kehti 14-päevane taganemisõigus Toodetele, kui Toode on valmistatud või komplekteeritud Ostja esitatud eritingimuste kohaselt.
1.3. Kauba tagastamisel tagastab Kalake Ostjale tagastatava Toote maksumuse viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Kalake saab kätte tagastatava Toote.
1.3.1. Tagastatava Tellimusega seotud saatmiskulud katab tellija.
1.4. Ostja peab Toote Kalakesele tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil ta teatas Toote tagastamise soovist. Toote saab tagastada:
1.4.1. Kalakese kauplusesse Rannamõisa tee 4, Tallinn.
1.4.2. Omniva või Smartposti pakiautomaati, kasutades saadud koodi.
1.5. Kalakesel on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Kalake on tagastatava Toote tagasi saanud.
1.6. Kui Ostja soovib vältida Toote väärtuse vähenemise hüvitamist, siis tuleb Toodet kasutada ja proovida nii, nagu seda on võimalik teha tavakaupluses, ning Toode tuleb tagastada originaalpakendis ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid). Kui Ostja kasutab Toodet rohkem, kui on vaja teha Toote olemuses ja toimimises veendumiseks, või ei tagasta Toodet originaalpakendis ja esialgses komplektsuses, siis vastutab Ostja Toote väärtuse vähenemise eest.
1.6.1. Tagastamisele kuuluva Toote halvenemise korral vastutab Ostja Toote kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on Toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda Toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, võib Ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii, nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes.
Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
1.1. Kui selgub, et Ostja ei ole saanud tellitud Toodet, Toode ei vasta e-poes olevale kirjeldusele või Tootel ilmneb viga, siis ei pea Ostja tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust.
1.2. Müüja vastutab toodete nõuetele vastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele. Pretensioonide esitamise aeg on tarbijast ostjal (eraisikul) 2 aastat ja juriidilistel isikutel 2 kuud arvates toodete üleandmise hetkest. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
1.3. Müüja kannab ainult toote lepingutingimustele mittevastavusega seotud kulud (toote asendamine, parandamine või hüvitamine). Müüja ei vastuta toote lepingutingimustele mittevastavusest põhjustatud muude otseste ja kaudsete kahjude eest.
1.4. Akvaariumide pretensiooni esitamise õigus kehtib vaid silikoonühenduste püsivusele, klaaside purunemine ega purunemisest põhjustatud kahjud hüvitamisele ei kuulu.
1.5. Elusa kauba (kalad, taimed, teod, krevetid jm) pretensiooni esitamise õigus kehtib kuni hetkeni, mil Ostja või Ostja nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud Tooted füüsiliselt enda valdusesse.
1.6. Ostja peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest Müüjale esimesel võimalusel, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama.
1.7. Müüja ei vastuta:
1.7.1. Ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest.
1.7.2. Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase kasutamise tagajärjel.
1.7.3. Toote tavapärase füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
1.7.4. Puudusega toote teadlikul kasutamisel tekkinud kahjude eest.
1.8. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu, tagastades nõuetele mittevastava toote Müüjale.
1.9. Lisaks pretensioonide esitamise õigusele on Tarbijal õigus kasutada võlaõigusseaduses nimetatud teisi õiguskaitsevahendeid; olulise mittevastavuse korral lepingust taganeda ja nõuda toote hinna tagastamist.
Isikuandmete töötlemine
1.1 Ostja annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks ainult seoses konkreetse müügitehinguga või toote- ja tarneinfo edastamisega.
1.2 Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Ostjale kauba tarnimiseks.
1.3 Müüja säilitab Ostja kohta ostude sooritamise käigus Ostja poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Kullerteenust osutavale ettevõttele edastatakse ainult need Ostja isikuandmed, mis on vajalikud toodete kohaletoimetamiseks.
1.4 Müüja võib kasutada Ostja isikuandmeid Ostjale eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel üksnes juhul, kui Ostja on andnud selleks oma nõusoleku.
1.5 Andmeside Ostja ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Ostja isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardi andmetele.